mikaelsvolvo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 se der ja der har vi bilen min... har tatt av gr a vingen og satt på 850 vinge eksosen er fjerna og satt på 3.5" potter en på vær sin side r style kjenner du han som eide den før ell... bilen har gått i hedemark før jeg kjøpte den Siter volvo 240 85 senka 40 mm, 940 felger 15", 2.5" effektanlegg, netting grill+++ planer: bygge forgasser turbo, lakke hele bilen gul med plast og son styling, en vindusvisker i midten av ruta, eiker eller compomotive 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 se der ja der har vi bilen min... har tatt av gr a vingen og satt på 850 vinge eksosen er fjerna og satt på 3.5" potter en på vær sin side r style kjenner du han som eide den før ell... bilen har gått i hedemark før jeg kjøpte den ja den har j alt for mye kjennskaper til..!! :scared var søskenbarnet mitt som hadde den...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 gra.a vinge til overs? den så uorginal ut ;) hehe... :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelsvolvo Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 rått den er ivetfall skrud mye på... var det mye gæærnt med volvoen når hun hadde den? de som har hatt den før meg har hatt veldig hastverk med å skru ivertfall. bonnpluggen var en trebit, grøftelysa hadde dem tatt en trekloss som de hadde tatt på tvers, +++ mye mere jallamekk men alt er fiksa nå så nå er volvoen helt strøken ikke noe jallamekk ivertfall Siter volvo 240 85 senka 40 mm, 940 felger 15", 2.5" effektanlegg, netting grill+++ planer: bygge forgasser turbo, lakke hele bilen gul med plast og son styling, en vindusvisker i midten av ruta, eiker eller compomotive 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg