turbokano Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 heisann viss noen er interesert i å kjøpe billige Dvd spillere og skjermer så ta en titt her: http://www.mp3playerstore.com ,en bestiller fra usa,en kan få en dvd spiller med innebygd tv tuner til 1500 kr,med frakt og toll,levert på døra innen 5 dager med DHL.! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Når man kjøper slike ting i som f.eks. dvd spiller fra utlandet. Hva må man betale i proto og hva slags toll må man betale for å få det inn i landet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 hvis en bestiller derifra så blir det 29$ i porto( ca 200kr),og 24% moms på spiller+porto Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 noen som har bestillt derfra da?? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Nå har jeg ikke sett på siden, men hvis det er innebygget radio, vær oppmerksom på at USA ikke bruker RDS og ofte bruker annet mellomrom mellom radiofrekvensene.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Stemmer det. Dem har 0,2 imellom FM kanalene instedenfor 0,1, men jeg tror dette går an å skifte på. Jeg har iallefall gjort det en gang før (aner ikke hvordan tho) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Det kommer litt an på radioene også. Jeg har en Alpine liggende som det ikke er mulig å skifte det på, men har sett en Pioneer hvor det var mulig.. Men RDS må man nok klare seg uten uansett, det er jo litt kjedelig hvis man bruker radioen mye.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Kommer vel litt an på også. Hvis man holder seg stort sett i samme 'radio-område' vil man ikke trenge RDS vel? F.eks. jeg kjører stort sett ikke utenfor Haugesund/Karmøy. (Hører ikke på radioen heller da men :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg