jab Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Tenker litt på å dra en liten tur til nürburgring i sommer, for å ta en runde i ring-taxien :D Jeg tror jeg skjønner akkurat nok tysk til å forstå at man i så fall må bestille god tid i forveien? Er det noen her som har vært der borte på sommeren, som vet når det kan være lurt å dra? (Det er vel best å dra når det er minst mulig turister der.) Er det noe annet jeg bør få med meg mens jeg er i strøket? Alle tips/kommentarer mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Dra nå i mai (lite folk). Unngå juli og august (mye folk). Jeg har kjørt på Ringen, men synes ikke det var noen spesiell opplevelse. Banen er lang og man bør helst ha kjørt der noen år for nærmest å ha glede av banekjøringa. En veldig krevende bane m.a.o. Ble fortalt det av noen vise lokale helter der nede da jeg var der i 2002. Jeg kjørte 4 runder og dett var dett. Hvorfor heller ikke melde seg på et banetreff på Spa i Belgia i stedet? Denne banen er heftig og kan anbefales på det varmeste!! Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janoy Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det var stort sett opp mot et års (!!!) venteliste siste jeg sjekket. Ellers så kan turen anbefales på det sterkeste. Det finnes helt klart baner som er lettere å kjøre raskt på, men jeg tviler på at det finnes noen baner som gir så mye atmosfære av motorsporthistorie som Nordsløyfen. Ta deg tid til å besøke museumet når du er der. Et annet tips: lær deg banen på GT4 eller aller helst på Grand Prix Legends før du reiser. Begge disse spillene har ganske gode gjengivelser av banen. GOD TUR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 til dere som har kjørt der; går det an å ha det morro på den banen med en litt motorsvak bil e30 325 med bra understell f.eks? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 det går an å ha det kjempemoro med hva som helst! Drar nedover selv for 4.dje gang i sommer. Tips: Ikke tro du kan banen etter å ha spilt på PS2 eller sett noen videoer. Kjør pent. Er ikke sjelden det er dødsulykker der. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jab Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det var stort sett opp mot et års (!!!) venteliste siste jeg sjekket. Ups, da er jeg vel litt sent ute. Når var det du sjekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ups, da er jeg vel litt sent ute. Når var det du sjekket? Det er stort sett alltid venteliste der... Laaaang venteliste.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg