svnorway Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hei! Har nettopp fått byttet cluch i en 850. Etter det har jeg fått en gnisselyd/hylelyd når bilen går med cluchen utkoblet. Lyden forsvinner når pedalen trykkes lett inn og forsvinner da helt. Er det noen form for justering som kan få bort lyden? Virker som utløserlageret subber litt borti nor den er utkoblet, kan dette stemme? Kanskje noe som vil gå seg til etter hvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Braten1 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hei! Har nettopp fått byttet cluch i en 850. Etter det har jeg fått en gnisselyd/hylelyd når bilen går med cluchen utkoblet. Lyden forsvinner når pedalen trykkes lett inn og forsvinner da helt. Er det noen form for justering som kan få bort lyden? Virker som utløserlageret subber litt borti nor den er utkoblet, kan dette stemme? Kanskje noe som vil gå seg til etter hvert? har selv byttet til R-clutch og har ikke fått noe ulyd, den er min erfaring, vet ikke helt hva det kan være, kansje det går seg til eller bør strammes bedere, en som er mere kjyndig bør kansje svare på det, men jeg opplevde ikke noe slikt Siter -1992 Volvo 850®(Prosjektbil) -1992 Volvo 740 (Oppussing/Intekskilde) X1992 Volvo 850 GLT(Hugget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kan være at clutchen går litt "trått" på splines, jeg har dette ved et visst punkt på min bil, men det blir borte når jeg bytter clutch... (ifølge de på volvo) Mvh Alex Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg