Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 JEg har et luisi ratt og et spraco sete i bilen, jeg bruker bare bilen på veien og min bror mener at jeg må ha godkjennings papirer på dette. Er dette sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Rattet må vel være godkjent for gatebil, men tror ikke akkurat du får noe pes for det uansett om det ikke er det så lenge hornet fungerer. Godkjenningspapirer på stoler har jeg aldri hørt om. Tut å kjør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det er ikke godkjent å ha baksete dersom du har bøttestoler i 2/3-dørs biler pga. rømningsveier. Har og hørt at man må ha justering frem og tilbake for setet, men kan ikke skjønne det, siden man selv skal kjøre bilen. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Men altså jeg har kun bøttesete på fører siden. Folk i baksetet kommer seg jo fint ut og inn på passasjersiden. Noen som vet om det er lov da? Hvis ikke, må jeg fjerne baksetet for at dette skal bli lovlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Dette lurer jeg også på, da jeg har et luisi ratt ibilen som alle kommenterer at ikke er godkjent, tror ikke det er diam som er for liten,men mangler tuv papirer da. noen sier at dette kommer av at rattet er for mykt? kan dette stemme?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg hadde luisi ratt på bilen, men når jeg var på kontroll med bilen fikk jeg dette på mangel lappen. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Rattet må på biltilsynet og godkjennes(Vi måtte iallefall det), og stolen må være TÜV-godkjent for gatebiler. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 om du tar en tur innom mekonomen har de tüv godkjenning til luisi rattene. Har iallefall det i molde. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 om du tar en tur innom mekonomen har de tüv godkjenning til luisi rattene. Har iallefall det i molde. Motsatt av det de sier i hønefoss med andre ord doh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ok. Takk for alle gode svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg