Amiee Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Noen som veit om det går ann å ¨å tak i papirene på nett? Har lovlig senke sett,men mangler papirene. Fikk høre at det er mulig og få tak i de på mekkonomen? Takknemlig for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Noen som veit om det går ann å ¨å tak i papirene på nett? Har lovlig senke sett,men mangler papirene. Fikk høre at det er mulig og få tak i de på mekkonomen? Takknemlig for svar! Skriv ned nr på fjørene og ring Bema på 37.25.29.50 og få tilsendt nye tuv papirer. Men de tar betalt for det, mener det var 100 kr + mva. Eller om noen her eventuel kan sende deg en kopi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hvilken bil er det snakk om? Og hvor mye senk? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Da jeg kjøpte Lesjöfors sett til bilen min fikk jeg ikke med skikkelige papirer heller. Eiker Motorshop gadd ikke hjelpe meg med å skaffe dette, så da ringte jeg like godt rett til fabrikken. De sendte det til meg på mail mens jeg snakket med de på telefonen. Kjempeservice :) Burde ikke være noe verre for deg: "Contact Jamex" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amiee Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvilken bil er det snakk om? Og hvor mye senk? Det er 40mm på en bmw 518i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg