TG1 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 du har nok det men har skrudd mine timer på nissan motorer ja.. Uansett var poenget at alle biler i verden holder lengre på kjøring i jevn hastighet fremfor stopp og start Er ikke meningen å være vrang altså.. hehe.. :) Men, joda, det er jo sant det du sier. Men oljekjøleren på S13 er ihvertfall ikke dimensjonert til å ligge på 150 over særlig lang tid. Nå er det en stund siden jeg monterte ekstra oljekjøler på min, men såvidt jeg husker så ble oljen 110 grader bare man såvidt var bortpå gassen. Rundt 100 grader ved vanlig "råning". Det er ihvertfall å anbefale å montere oljekjøler. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Veldig mange norske s13'er kommer fra tyskland uansett.. Og som alltid.. du får det du betaler for. Jeg ville betalt litt mer for å få et bra eksemplar istedet for å finne billigst mulig. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jepp jepp.. Jeg får nok montere oljekjøler på Nissan min og siden 200sx og gti-r har det.. Lurer litt på hvor jeg skal få tak i til en ok penge og hvor jeg skal montere... hmz Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jepp jepp.. Jeg får nok montere oljekjøler på Nissan min og siden 200sx og gti-r har det.. Lurer litt på hvor jeg skal få tak i til en ok penge og hvor jeg skal montere... hmz Jeg kjøpte Setrab-kjøler og termostatblokk (til å ha mellom oljefilteret og blokka) hos Kollevold, ihvertfall. :) Satte den foran radiatoren. http://www.kollevold.no Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hmm, var det et sx kit eller noe universalt? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hmm, var det et sx kit eller noe universalt? Ikke noe kit nei. Kjøpte kjøleren og termostatblokka hos dem, og så kjøpte jeg koblinger og slanger hos et lokalt mek.verksted. Den termostaten regner jeg med fås til bilen din også, er vel eventuelt bare festebolten som er forskjellig, vil jeg tro. :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 thats it.. nå blir det oljekjøler jakt for alle penga.. har ikke engang rukket å montere oljetemp måler.. kun trykk.. jaja Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg