pahf Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jeg trenger en enkel og greit HOWTO om hvordan å skifte manuelle vindusheiser i golfen min :) Noen som har noen vink og tips om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Skaff deg en Haynes håndbok for golf/jetta dette er et must.. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Jess,tror jeg må gjøre dette, men er det noen plass på internett der disse kan ligge i pdf format eller noen ting ,slik at jeg får til å skifte de heisene ganske fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Det skal være en enkelsak å skifte disse. start med å ta av den indre dørsiden så ser du det ganske fort hva som må gjøres.. lykke til. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 har tatt de av,men er sånne irriterende småting jeg lurer på. som om fks vinduet skal være oppe eller nede når jeg skifter og sånnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Hmm.. hadde ikke gjort noe med litt hjelp nei... Begynner å bli lei skrutrekkern som holder vinduet oppe:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Siden jeg nettop har skifta vindus heiser og er rimelig "cocky" akkurat nå kan jeg gi en veldig enkel måte. 1.Ta av dørtrekket, veldig enkelt fjern dekslene på handtaket og vindussveiva,der finner du skruer som må fjernes. 2.skruv av de to skruvene som holder selve sveivedelen. 3.skruv av de 2 skruvene som holder oppe selve skinnen. 4.ta ut hele dritten. 5.Få noe til å holde opp ruta,finn delen på skinnen å på ruta. skriv disse ilag. 6.skruv på plass heisdelen. sett på dørtrekk.og sveiv ivei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg