sInnzYk Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Vtec vti 160hk :) var det j tenkte :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Nei desverre.. er bare en vanlig v-tec (130HK) angry Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det helt på trynet eller hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja fader stemmer det. Er en ESI dette ja... Men er det noe vits å koste på denne noe særlig da? skal vel ikke ha den lenge du? hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bedre med v-tec enn no annet sikkert... Men jeg skal nok lakkere oppigjen bilen får å få den 100% strøken... Og kanskje lambo dører om jeg skal beholde den. Men skal selge motorsykkelen min først... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Bedre med v-tec enn no annet sikkert... Men jeg skal nok lakkere oppigjen bilen får å få den 100% strøken... Og kanskje lambo dører om jeg skal beholde den. Det heter VTEC ;) Dessuten har den 125hk ikke 130, bare for og pirke litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Det heter VTEC ;) Dessuten har den 125hk ikke 130, bare for og pirke litt... Hehe... OKI... har ikke peil på honda jeg... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg