DFR Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Meget pene! kun brukt 2 måneder i fjor... OBS OBS!!!! De er sorte!!! Pris: 2500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Meget pene! kun brukt 2 måneder i fjor... OBS OBS!!!! De er sorte!!! Pris: 2500,- Er det noe rift eller lignende, er de strøkne? Er det med understell, hvilken bil passer stolene da evt i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 om noen har noen litt mindre sportslige stoler.. sorte.. feks skinn eller skinn-look (vinyl).. må ha flipp! så er jeg intr! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Meget pene! kun brukt 2 måneder i fjor... Hvor breie er de? Jeg er høy og stor (I'm not fat, I'm big boned!!) og trenger da litt store stoler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 om noen har noen litt mindre sportslige stoler.. sorte..feks skinn eller skinn-look (vinyl).. må ha flipp! så er jeg intr! vippe-understell? eller da lønner det seg kansje heller me stoler med vipp i..? får jo ikke helt samme "bøtte" effekten ut av en vippestol.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Er det 2500 for begge to, og de er lovlige på datoen en stund til, så tar jeg dem. Synd du ikke la inn noe nummer i annonsen din. Bare send PM. Går alt som det skal, har du pils-penger ikveld beer mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Er det 2500 for begge to, og de er lovlige på datoen en stund til, så tar jeg dem. Synd du ikke la inn noe nummer i annonsen din. Bare send PM. Går alt som det skal, har du pils-penger ikveld beer mvh Du har pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Går alt som det skal, har du pils-penger ikveld Mmmm, pils. beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor breie er de? Jeg er høy og stor (I'm not fat, I'm big boned!!) og trenger da litt store stoler... vet ikke hvor breie de er men fattern lånte bilen ett par ganger og han kom nedi så da rommer det litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 vet ikke hvor breie de er men fattern lånte bilen ett par ganger og han kom nedi så da rommer det litt :) Hvor står setene? Må nesten prøve de før jeg kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har brukt universalunderstell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor står setene? Må nesten prøve de før jeg kjøper. Setene er i Ås, Akershus...og ja de er strøkne, ingen rift eller noe! Ble kjøpt nye i fjor på Raceshop hos Kenneth Moen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 De er nå solgt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Setene er i Ås, Akershus...og ja de er strøkne, ingen rift eller noe! Ble kjøpt nye i fjor på Raceshop hos Kenneth Moen :) Hvor ligger ås i akershus? EDIT: daså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Takk for handelen. REPU'n kom og gikk. Setene sitter nå i FC'n, og blir skrudd fast imorgen. Zooom BANG! Zooom Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg