Fjøslukt Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hei.. Kjøpt meg en lakksprøyte fra Biltema og skal øve meg på et paser.. Men lurer på hvor en kan gå (helst i Bergen) for å få tak i billig lakk ejg kan bruke... Mekonomen (Lakkspesialisten) skulle ha 800kr for lakk, herder og tynner til panseret, og det synes jeg er litt mye for å øve seg.. Er det noen som vet hvor en kan få tak i billig lakk? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 jeg lurer på det sammen, men bare rundt oslo omerådet.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 kontakt TOP GUN på forumet her.. han fikse lakk til bra priser Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg