RayBay Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Som topic`n sier, hvor ble det av "deler" tråden? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 det finnes en hel del ''deler''-tråder. hadde dere vært litt flinkere til å skrive topic, hadde det vært lettere å funnet frem... eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Skrev kanskje litt dårlig, men mente at før så var det et eget "mini forum", vist du skjønner hva jeg mener. Er det blit slettet eller? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ikke som jeg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Skrev kanskje litt dårlig, men mente at før så var det et eget "mini forum", vist du skjønner hva jeg mener. Er det blit slettet eller? kjøp og salg? det er et nytt forum, det ligger HER litt tilvenning, men det funker :D Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 tror jeg så "deler"-tråden i skien tidligere.. han hang med "hvilken bil"-tråden og "HAHAHAHA!!!!!111"-tråden Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 tror jeg så "deler"-tråden i skien tidligere..han hang med "hvilken bil"-tråden og "HAHAHAHA!!!!!111"-tråden Hahaha.... blah Nei, men seriøst, mener ikke Kjøp og Salg, men det var et eget forum som het Deler. Sikkert slettet eller noe. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 det er fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Ok.. Syns det forumet var bra jeg, men det er dere som bestemmer. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg