Bauer Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Ønsker å kjøpe 17" felger! Alt av interesse! Boltsirkel = 4x114,3 Send PM, mail, eller ring meg! mail: oybauer@hotmail.com mob: 95 23 33 09 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jeg har jo felger fra kjerra mi... men jeg aner faen ikke bolt sirkelen... OZ Racing Superturismo, Splitter nye med splitter nye dekk! Dekk: 205/40x17 (Felg7,5") Selges 9.000kr (dem er ikke gull farga.... MEn vanlig alu!) Selger dem her for å kjøpe samma typen i gull! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Ok.. 9000 er en fin pris det Synd at Ford ikke har boltsirkel 4x114,3 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 vel. leser du hva jeg skriver?. dem ER nye... og jeg vil ikke tape 5.000kr på å hatt dem på bilen min siom har stått stille de siste 6 ukene:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 han skrev jo "splitter nye, med splitter nye dekker" da... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Sorry.. Er vant til å lese "mellom" linjene Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Dekene har som sagt kjørt MAX 500m de siste 6ukene. Bare inn å ut av garasjen.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Og når du skal "stjele" bilen din :D :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg