Gå til innhold

er dette en ae86?

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[åssn boltsirkel er d på silvian?? 4x100 eller 4x114.3??

er 4x114,3 ja.

15000 så er bilen din...:)

 

 

hvis du venter til den 16. juli, og at jeg får ta en titt på den. så tar jeg den!

 

(kanskje litt mye å be om?? lov å prøve...) :)

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner jeg en liten 1-on-1 battle viss jeg stiller med s12?? isåfall viss jeg skal ha meg s12 så skal ca18et'n byttes mot ca18det'n ;)

 

 

Er med jeg :D Skal ta deg som bare faen....;)

 

Skal du først bytte motor, så bytt til SR20, eller RB20... :D Liten vits i å bare skaffe seg 8 ventiler til... Dessuten slutter mange å lage deler til ca18 nå, siden "alle" bruker de to andre.. (tomei blandt annet) Men for all del! CA18DET er en god motor! m'm

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg :D Skal ta deg som bare faen....;)

 

Skal du først bytte motor, så bytt til SR20, eller RB20... :D Liten vits i å bare skaffe seg 8 ventiler til... Dessuten slutter mange å lage deler til ca18 nå, siden "alle" bruker de to andre.. (tomei blandt annet) Men for all del! CA18DET er en god motor! m'm

 

d er fordi at jeg er gla i CA- mottorn =P selv om min egen nekter å starte nå da men!!! :deng men uansett, vet at å skifte ut til DET er en pur "bolt-on"-jobb å dn er visst enklere å få til når hk-en kryper godt over to-trehundre...har jeg hørt da...åssn er d med SR20 og RB20 versus CA18DET da? da må d vel modifisering til, men anyways, du kan'kke ta meg Devil

 

er 4x114,3 ja.

15000 så er bilen din...

 

som sagt, hvor står den? folket krever bilder! og hvorfor seller du den så billig?? hva er gale med den??

 

må isåfall se på den før jeg kan bestemme om jeg tar den....

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er fordi at jeg er gla i CA- mottorn =P selv om min egen nekter å starte nå da men!!! :deng men uansett, vet at å skifte ut til DET er en pur "bolt-on"-jobb å dn er visst enklere å få til når hk-en kryper godt over to-trehundre...har jeg hørt da...åssn er d med SR20 og RB20 versus CA18DET da? da må d vel modifisering til, men anyways, du kan'kke ta meg Devil

 

 

Liker best lyden fra CA selv, når det kommer til 4'erene.

 

Men få ting slår lyden fra RB20DET (skyline gts-t motor). Den er sinnsvak. Høres ut som et jagerfly i frislepp! Den skal vistnok passe på samma kassa som CA18/SR20 (mulig jeg husker feil) Vet ikke helt om du må bytte travers på S12, men det må man ihvertfall på S13.

 

Og joda.. Jeg skal ta deg!! Du drar fra på slettene.. Det er greit. Men jeg kan vel satse på lett vekt, respons og ballanse, og ta deg i svingene? Jeg har spade og mange tauekroker, så ikke tro du skal slippe billig unna..... :eddie

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra?

 

 

det er modell betegnelsen for bilen i japan/usa står det i import papirene der står det altså "B12 nissan silvia/sunny " mens i vognkortet står det "nissan sunny slx" men alle bilene jeg har funnet i tyskland heter "nissan sunny sportcoupe"

 

så forvirrenede greier, nissan sa de har alderig solgt "sportcoupen i norge" og dermed mente at det kun fantes 3-5 stykker i landen noe flere har bekreftet. jeg har selv sett en i oslo, alnabru, begge de hvite, det går en svart i tønsberg og en rød GTI på vestlandet også den enste GTI i landet av sportcoupe typen.

 

min er den eneste av alle disse som har USA baklyktene, frontlyktene og grillen forran, skvettlapper. da de andre mest sansynlig er fra tyskland eller svergie tatt med som flyttegods eller importtert som min bil og den GTI.

 

så kan nesten si at akkuratt slik som min ser ut er det bare 1-2 stykker av i landet siden jeg har USA import..

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror d hadde vert en meeeget spennendes battle detta der... :naaaws

 

*lengtepås12* :rolleyes:

Så da er det opp til deg..... sombrero

 

Steffen: koksgrå også i tønsberg.. m'm men det er mulig den ikke tilhører her. Ser den med jevne mellomrom.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....ja har sinnsykt lyst på en s12, MEN...(for d er jo alltid et men) har ikke plass, eller viktigst av alt råd til å ta på meg et prosjekt nå, har desverre nokk me gti'en, men kan fortsatt ta den kampen når gti'en er "up & running" ;) selvom om ae86 mot s12 hadde vert enda kulere :D

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det opp til deg..... sombrero

 

Steffen: koksgrå også i tønsberg.. m'm men det er mulig den ikke tilhører her. Ser den med jevne mellomrom.

 

 

okey, men min er ny lakkert nå i våres i koksgrå. skal føre den opp på lista, men den har andre lykter og slikt garatert. står det sunny eller silvia på den? eller pulsar?

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår