Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Noen som har noen bilder eller informasjon om de 2 andre da ( blå og safran/orange/rød ? ) da ? Så ut som alle 3 hadde m3 merker men.. Se litt nærmere på det jeg posta på side 1 da benny... Hehe, ja de har nok M3 merker alle sammen, han gjør sakene ordentlig ;) Og hvis han kjøper noe noen andre har gjort kjøper han det nok bare fordi det er gjort ordentlig, tror han har hatt nærmere 15 E30 M3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Når var dette? Dag/tid? Var på brygga både i går (søndag) og på lørdag :s FAEN at jeg ikke så det her... [Helges røde M3 Pen rødfarge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hvorfor blander dere inn den røde? Har ikke sett noen si at den var i Tønsberg, men... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 den blå har m5 motor er ikke sikker på om det er 3,6 el 3,8! ;) men den går godt! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Den blåe, den orange og Helges gråe M3 Noe sier meg at det bildet er tatt ved Quality Hotell og badeland i Sarpsborg... Ikke sikker, men det ligna MYE... :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Noe sier meg at det bildet er tatt ved Quality Hotell og badeland i Sarpsborg... Ikke sikker, men det ligna MYE... :) Det stemmer, var i anledning rudskogen gatebil i juli 2003... Ikke jeg som tok det da... Fant det på internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Det stemmer, var i anledning rudskogen gatebil i juli 2003... Ikke jeg som tok det da... Fant det på internett. Host! Driver du og rapper bildene mine nå? :deng Hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ja visst faen, har to bilder fra hotellet den dagen og begge var visst av deg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Skiltene til den Røde tilhører gammle bilen til en bekjent.. Den så ikke sånn ut.. Så nødvendigvis ikke ombygd fra mindre model.. bare skilt som er flyttet over eller no sånnt? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Bilen er skjøtet fra en annen bil (tror jeg) Er visst ganske vanlig og fullt lovlig i bilbyggermiljøer.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg