awt Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Vet at det er ganske populært hos mange med clean bakluke på Polo og Golf, og jeg syns selv det er ganske pent. Har litt lyst å gjøre det samme på min bil, men jeg kan ikke sveise, og jeg vil ikke be om andre vil gjøre det hvis jeg slipper. Så er det noen som har noen metoder for dette som gir et pent resultat og ikke innebærer sveising, f.eks. sparkling eller noe? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tror du får beste resultat hvis du sveiser. Å sparkle igjen noe av den str tror eg ikkje blir særlig bra. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Brukt tinnsparkling i så fall.. men det kommer ann på hvor stort område du skal gjøre det på.. emblemer f.eks skal gå fint Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Dersom du skal fjerne skiltinnfellinga vil jeg ikke anbefale noe annet en sveising. men på mindre, og ikke så dype hull kan du tinnsparkle. Du må uansett lakk på nytt. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Dersom du skal fjerne skiltinnfellinga vil jeg ikke anbefale noe annet en sveising. men på mindre, og ikke så dype hull kan du tinnsparkle. Du må uansett lakk på nytt. Var forsåvidt det jeg sikta til uten å si det :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg