240ft Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har kommet i kontakt med en svenske som skal selge R-sport setetrekk. Han har trekk til stasjonsvogn og spørsmålet mitt blir om det passer i baksetet på min sedan ? Som kjent bygger jo ryggen mer "ut og fram" på sedanen... Har jo mulighet til å skjule mye på baksiden (under hattehylla)... Ser ut fra denne linken ; http://forum.turboperformanceclub.c...pic.php?t=21023 at delenr er forskjellig. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det passer vel ikke fordi 2- og 4-dørs har annen utforming på kantene på seteryggen enn 5-dørs. På 5-dørs "svinger" setet inn i bunn, men på de andre går den ut. På 745/945 går derimot bakseteryggen ut på siden på samme måte som sedan, men der er baksetet til gjengjeld delt... angry Men det går jo an å få en salmaker til å sy sammen baksetedelene da. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 fins det noen sete trekke som er like som rsport?? Med side støter i sete trekket? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hadde 2 sett med r-sport setetrekk, i blå og rød.....det ene setetrekket passet IKKE i min 244.....var for lite å knapt, trur d var til 245...men er usikker...så jeg brukte bare det andre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg