waeva Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som har erfaringer med dette elementet? http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=45&products_id=159 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ja...både jeg og en venn av meg har hatt dette elementet...Det fungerer helt greit, men tåler ikke allverden...vi har greid å sprenge begge våres (uten at vi har spillt så høy), og vi har hatt MER en store nok forsterkere... i den prisklassen får du andre elementer som er mye bedre. FEKS pioneer 121spl til 1500 hos torshov bilrekvisita, eller Cerwin Vega V-Max til mellom 1400-1500 hos RAAudio(.no) (de som dreiv soundpressure før). Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 må være ett av de dårligste elementene jeg har prøvd,min konka etter 15 mins spilling,for ikke å snakke om dårlig service der,tok over ett halvt år før de sendte meg nytt element.... Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Det spørs jo hva du er ute etter også da. Mest mulig dunking eller at du faktisk hører musikken som blir spilt. Personlig ville jeg heller sett på en Peerless Resolution i den prisklassen. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg