BeemerZ1 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Lurer bare på om det er noen som kan hoste en del bilder for meg... Jeg er tydeligvis ikke så godt likt av Photobucket, så jeg trenger noen som ikke har slike dumme begrensinger. Det gjelder da bildene til subkasse-guiden min og litt forskjellig annet. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 mange bilder det er snakk om da? størrelse totalt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 mange bilder det er snakk om da? størrelse totalt ? Ca. 16 MB forløpig... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg kan hoste jeg :) har 1gb ledig på servern atm hvor får jeg tak i bildene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg kan hoste jeg :) har 1gb ledig på servern atmhvor får jeg tak i bildene da? Flott! Kan laste opp bildene selv jeg om du gir meg tilgang. Det ville være det letteste. Du kan jo bare sende meg en PM med info om det er greit. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg