Naila Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Burde ha lite rust og være godkjent ombygd. Alt er egentlig av interesse. Så har du en 240TIC stående og ska selge, si ifra:) Mvh Neil Krogstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg har en...!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg har en...!!!! Bor du i tromsø også:) ? Bor i Harstad. Jah fortell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bor ikke i tromsø, men ikke nå problem å få den oppåver, bor i Tr.heim! Ligger en post på den på forumet her! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73845 Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Prisen for hele bil md understell, gir og alt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Prisen på ALT blir 90K... Færdig prutet og klart... NY motor, NY bil nybyggd ALT!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 *snakke med banken* "Hei eg skulle lånt 100 000kr til å kjøpe meg en gammal volvo 240 i veldig god stand.." <-- hehe.. e eg heldig so får eg vel et spark i ræva sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Får tømme sparegrisen da vettu!!!! :) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 *snakke med banken* "Hei eg skulle lånt 100 000kr til å kjøpe meg en gammal volvo 240 i veldig god stand.." <-- hehe.. e eg heldig so får eg vel et spark i ræva sombrero hehe, syns j ser uttrykket til bank-funksjonæren når du stiller det spørsmålet...! :roll: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Burde ha lite rust og være godkjent ombygd.Alt er egentlig av interesse. Så har du en 240TIC stående og ska selge, si ifra:) Mvh Neil Krogstad. ble det ikke noe kjøp som du skrev i tråd her tidligere? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ble det ikke noe kjøp som du skrev i tråd her tidligere? heh... vi får se, tror det, men er greit å ha flere jern i ilden, i tilfelle det skjærer seg. Du hadde ikke gidda å svare på pm forresten, R_Style??? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Burde ha lite rust og være godkjent ombygd.Alt er egentlig av interesse. Så har du en 240TIC stående og ska selge, si ifra:) Mvh Neil Krogstad. Hvor mye penger har du tenkt å bruke ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 heh... vi får se, tror det, men er greit å ha flere jern i ilden, i tilfelle det skjærer seg.Du hadde ikke gidda å svare på pm forresten, R_Style??? sombrero leste den nå, er sjelden j legger merke til at j har fått PM... hehe men kan jo svare deg her også... var ingen spes grunn til at j ikke kjøpte den, var kun det at årsmodellen og motor`n ikke var av det j var ute etter... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvor mye penger har du tenkt å bruke ? var du som drev å skulle selge noen 17" azev felger som hadde sitti på en burgunder-rød 240 her i fjor en gang...? :rolleyes: j prata med deg ang noen felger du skulle selge, men det ble ikke noe av til slutt pga du ikke fikk de nye felgene du hadde sett på rimeligere... du bor i akershus? stemmer det? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg