golfrider Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg tror det er forsvunnet en plastikkslange fra forgasseren min og bilen går som en dass! Det er en pierburg 2e2.. Da jeg fjernet hele luftfilterboksen min for å sette på greenfilter så teipet jeg igjen en plastikkslange som ikke lenger hadde noe festepunkt (boksen var jo borte). Slangen kom ut på baksiden av forgasser tror jeg.. Bilen gikk ok etter dette. Men da jeg her en dag oppdaget at denne slangen ikke eksisterte lenger (fåglorna vet hvor den ble av) tenkte jeg at det kunne være grunnen til at bilen gikk som en dass.. Den er treg å få start på, kubber lett når den er kald og går ujevnt/rykkete både som kald og varm.. Har byttet plugger uten at det hjalp.. Noen tips? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vil anta at den vakuum slangen du fjerna går til styringa av varmespjellet ditt (du veit den klumpen som sitter midt på luftslangen, det er ett spjell) den styrer om bilen får varm eller kald luft fjerna den selv på bilen, skjedde ikke nevneverdig (jeg plugga igjen vakuum ledningen med en skrue) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja det er nok den, men mitt problem er at slangen er vekk og dermed er det ikke plugget lengre.. Hvor går denne slangen til? Fra spjelet til...? Finner jeg hullet kan jeg plugge det og alt vil bli bra igjen.. Det er i hvertfall min teori.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hullet ligger på baksiden litt til venstre i motorrommet. Gjorde det samme på min x bil , når den baktente av og til så føk denne slangen av. Bilen gikk da dårlig... Men let litt i bakkant på gasseren - litt til høyre når du ser oppi motor rom da skal du finne en nippel... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Thanks! Skal sjekke når jeg får humpet meg hjem fra jobb! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg