GalantV6 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Trenger reduksjonsadapter 2 stk fra 50kv til 21-25kv. Har vært i flere butikker, og de sier de ikke har så stor. Er det noen som kan selge meg dette. Trenger det raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tenk annerledes og få deg en fordelerblokk evnt sikringsblokk :) Disse er jo normalt ikke noe problem å få tak i med 50 inn og en eller flere 25 ut :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tenk annerledes og få deg en fordelerblokk evnt sikringsblokk :) Disse er jo normalt ikke noe problem å få tak i med 50 inn og en eller flere 25 ut :) Jeg har fordelingsblokk med sikringer 1 150amp og 1 60amp. Men hvordan skal jeg kobble dette da når jeg har 2 forsterkere og kondisen tar ikke 50kv kabel, enten må bare den ene forsterkeren få strøm fra kondis ellers så må jeg bruke adapter. Det er mulig jeg ikke har tenkt på alt så har du forslag så bare sifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg har fordelingsblokk med sikringer 1 150amp og 1 60amp.Men hvordan skal jeg kobble dette da når jeg har 2 forsterkere og kondisen tar ikke 50kv kabel, enten må bare den ene forsterkeren få strøm fra kondis ellers så må jeg bruke adapter. Det er mulig jeg ikke har tenkt på alt så har du forslag så bare sifra Enkleste nødløsning er vel faktisk å kjøpe deg en ringkobling som passer 50kv - så stikker du til noen og får deg en bitteliten bit kobber (6x2 cm?) og får dem til å borre ut to hull i den. Ett som passer på kondisen og ett som du kan tre en bolt igjennom hvor du fester 50kv med ringkoblinga. Er ingen tilhenger av nødløsninger, men hvis du må vente en uke på å få deler i posten er det vel like greit å ta en nødløsning mens man venter :) EDITERT: Du sitter vel kanskje med en med hull for stikke kablene i og ikke av typene med skrutilkoblinger i toppen, da hjelper det deg jo lite :/ Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Enkleste nødløsning er vel faktisk å kjøpe deg en ringkobling som passer 50kv - så stikker du til noen og får deg en bitteliten bit kobber (6x2 cm?) og får dem til å borre ut to hull i den. Ett som passer på kondisen og ett som du kan tre en bolt igjennom hvor du fester 50kv med ringkoblinga. Er ingen tilhenger av nødløsninger, men hvis du må vente en uke på å få deler i posten er det vel like greit å ta en nødløsning mens man venter :) EDITERT: Du sitter vel kanskje med en med hull for stikke kablene i og ikke av typene med skrutilkoblinger i toppen, da hjelper det deg jo lite :/ Stemmer det, det er hull for stikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Stemmer det, det er hull for stikk. Skal sjekke for deg i morra(dag) Ønsker du med vinkel, eller rett? Ring meg: 901 398 94 Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg