hajald Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som kan si meg merke og strl på elemenetene som sitter i døra på en Golf4 orginalt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Merke er jeg ikke sikker på, men er ganske sikker på at det er 6.5"'s som sitter i dørene. Sånn o.t, så spiller faktisk golf 4 sitt orginal anlegg bedre en 5'rn gjør. Etter min mening Ble direkte skuffet da vi fikk arbeidsbilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som kan si meg merke og strl på elemenetene som sitter i døra på en Golf4 orginalt? :) Foran er det 5 1/4" og mener det er 6,5" bak. Men for all del, det finnes adaptere som gjør det mulig å montere 6,5" foran. Dette er absolutt å anbefale! Merke har jeg ikke peiling på, men hvem bryr seg? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ikke no problem å montere 6,5" i døra. Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 6,5" bak og 6,5" framme. Legger til med det samme at Morel-elementene passer som "hånd i hanske" i denne biltypen! sombrero Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 bare husk på å lage noen distanseringer... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Made in Taiwan stod det på disse jeg tok. :) Har idag 6"5 i alle dørene.Funker som bare det. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajald Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 er det trukket ledninger til bakdørene som standard også? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Nei,ikke på bilen jeg kjøpte ny. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ikke bruk det originale lednigsnettet! Kjøp noen skikkelige kabler for slik å sørge for at det er ok kvalitet i alle ledd. Å trekke kabler er null stress, bare å begynne å skru det så lærer du også ett eller annet med det samme :) Kommer "ånden" over deg så kan du jo også benytte anledningen til å dempe dørene og evt. dashen når du først er i gang ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajald Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hehehe.. joda. tenkte å skifte, men jeg har aldri trukket ledninger selv, så tenkte å se hvordan det var gjort først ;) selvom det sikkert ikke er så vanskelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hehe, hadde ikke trukket ledninger første gangen jeg gjorde det jeg heller. Tipper de fleste har det sånn ;) Men klart det er kjekt med tips og råd, mest til hvordan en skal demontere kjerra uten for mye styr, god planlegging er halve jobben. Når du har ting klart for deg og deler av kjerra ligger i biter rundtom er det bare å holde tunga litt rett i munn, stripse klokt og bruke gummiforinger for å hindre at kabelen klaprer mot plast og blikk :) Det finnes også strømper og klips i utallige varianter som er kjekke til slik bruk, men det kan sikkert de som har trekt etpar mil med kabler mer om enn meg :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hehehe.. joda. tenkte å skifte, men jeg har aldri trukket ledninger selv, så tenkte å se hvordan det var gjort først ;) selvom det sikkert ikke er så vanskelig :) Send meg en PM så skal jeg hjelpe deg! Holder til i Lommedalen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg