Oshim Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Så en Cadillac med VELDIG store bling felger utenfor den lokale Esso`n ;) Bilen var en slags stasjonsvogn / Suv .. det var ikke en Escalade. Mørkeblå, sota ruter og det Sto ett eller annet 300 bakpå.. Noen som har bilder av noe de tror kan være bilen? Edit : Ble litt usikker på om det var en Chrysler.. huff.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Så en Cadillac med VELDIG store bling felger utenfor den lokale Esso`n ;) Bilen var en slags stasjonsvogn / Suv .. det var ikke en Escalade. Mørkeblå, sota ruter og det Sto ett eller annet 300 bakpå.. Noen som har bilder av noe de tror kan være bilen? Er nye 300 til chrysler...:) fåes i st.v og sedan Sikklig feit pimp bil...kler 20" krom veldig bra...starter å bli endel av dem i oslo.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er nye 300 til chrysler...:) fåes i st.v og sedan Sikklig feit pimp bil...kler 20" krom veldig bra...starter å bli endel av dem i oslo.... Er vel ikke så mange med 20-toms kromfelger enda vel..? :D Jeg har ihvertfall kun sett den grå (?) stasjonsvogna som pleier å stå parkert i Vika og ved Haralds Gym (samme bilen). Var forøvrig siiiinnsykt mange av den når jeg var i USA i november, særlig i Miami og i New Orleans. (Man skulle kanskje ikke tro at det var mye fete biler i New Orleans, men damn.. Tipper det har noe med godt betalte fotball- og basketspillere å gjøre :D) Edit: 300C heter forresten modellen. I USA selges den også som Dodge, da med navnet Magnum. Edit2: Mørkeblå er den vel ja, ikke grå som jeg skrev :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe.. Ja.. da var det Chrysler *My bag* tror det kan ha vært mer enn 20" også.. uansett Fet kjerre Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe.. Ja.. da var det Chrysler *My bag*tror det kan ha vært mer enn 20" også.. uansett Fet kjerre Tror det er 20-tommere som sitter på den. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er vel ikke så mange med 20-toms kromfelger enda vel..? :D Jeg har ihvertfall kun sett den grå (?) stasjonsvogna som pleier å stå parkert i Vika og ved Haralds Gym (samme bilen). Var forøvrig siiiinnsykt mange av den når jeg var i USA i november, særlig i Miami og i New Orleans. (Man skulle kanskje ikke tro at det var mye fete biler i New Orleans, men damn.. Tipper det har noe med godt betalte fotball- og basketspillere å gjøre :D) Edit: 300C heter forresten modellen. I USA selges den også som Dodge, da med navnet Magnum. Edit2: Mørkeblå er den vel ja, ikke grå som jeg skrev :rolleyes: Får du slutte å rette så mye på meg Espen eller så skal jeg legge meg i hardtrening på fotball spill....:P Får håpe prisene på disse faller fort...ber jo bare om et halvt år i gargen vår..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Får du slutte å rette så mye på meg Espen eller så skal jeg legge meg i hardtrening på fotball spill....:P Får håpe prisene på disse faller fort...ber jo bare om et halvt år i gargen vår..... Seff må jeg rette på deg når du skriver feil hele tida? :D :D Dessuten ligger jeg i hardtrening på fotballspillet hver eneste dag på jobb, så det er bare å komme,hehe. :fingers: :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er ikke org dimmen 19 foran og 20 bak? el 20 foran og 21 bak? el var det crossfiren som har noe i den duren kanskje.... Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 er ikke org dimmen 19 foran og 20 bak? el 20 foran og 21 bak? el var det crossfiren som har noe i den duren kanskje.... Originalt er det 18-tommere både foran og bak. Tar jeg ikke feil er det 18 på crossfire også. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Originalt er det 18-tommere både foran og bak. Tar jeg ikke feil er det 18 på crossfire også. er en av de det er forskjell foran og bak.. husker bare ikke åkken ta døm det er.. hehe tror det er crossfiren.. 17" foran og 18" bak, el 18, 19.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Stemmer nok det ser det ut til. 18x7,5 foran og 19x9 bak på Crossfire. http://www.daimlerchrysler.ca/EN/CHRYSLER/1,,EN-CHRYSLER-CROSSFIRE-COLOURS,.html Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 det var det! :D takk! hater å ikke komme på ting.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg