TurboLeon Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Leste litt på forumet her om noen som hadde laget sine egne Instrumentskiver selv på dataen, og skrevet det ut på fotopapir....Tenkte på og gjøre det samme selv! Lurte på om noen hadde prøvd dette, eller om noen har skivene scannet inn slik at det ble litt lettere ?? Er ikke så enkelt å få alt rikti når du ikke har noe å gå ut ifra...... Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ingen ????? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvorfor lage selv når du kan gjøre det så mye enklere og kjøpe ferdig? Jeg skjønner at det kan være greit og lage selv hvis det ikke er mulig og få kjøpt, men når du kan kjøpe ferdige så ser jeg ingen god grunn til og lage ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sjekk her: http://www.dynamiitti.com/autodata/mpohjat.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tenkte å lage mitt eget design på dem sjønner du.....takker for adressa....akkuratt det jeg lette etter Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg