MazdaPowah Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 For øyeblikket så er alt montert ganske raskt opp, og har nå lyst å gjøre det litt pent bak i bagasjerommet. Sitter på en Cadence Triplex 12" som spiller ganske bra i fabrikkassa, men da kassa er utrolig upraktisk mtp design så har jeg lyst å bygge en egen kasse. Hvilket materiale bør jeg bruke? 22mm MDF? Porta eller lukka kassa? Har hørt at porta kasser skal spille best i biler med "åpent bagasjerom". Tips mottas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 For øyeblikket så er alt montert ganske raskt opp, og har nå lyst å gjøre det litt pent bak i bagasjerommet. Sitter på en Cadence Triplex 12" som spiller ganske bra i fabrikkassa, men da kassa er utrolig upraktisk mtp design så har jeg lyst å bygge en egen kasse. Hvilket materiale bør jeg bruke? 22mm MDF? Porta eller lukka kassa? Har hørt at porta kasser skal spille best i biler med "åpent bagasjerom". Tips mottas. Vær så god! Alle kassetyper spiller bedre i biler som ikke har lukket bagasjerom... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg