Gå til innhold

cupra r body kit

Ranger emnet


Leon20VT4

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har navnet på en forhandler i norge som selger disse til en litt rimeligere penge enn hva seat forhandlerne forlanger? Bare fremfangeren kostet mer enn hva hele bodykitet jeg hadde på audien min kostet... Også kommer lakkering i tillegg... det blir jo en en riktig så dyr affere. Vurderer nå å ta turen til tyskland og få gjort hele jobben der...

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har navnet på en forhandler i norge som selger disse til en litt rimeligere penge enn hva seat forhandlerne forlanger? Bare fremfangeren kostet mer enn hva hele bodykitet jeg hadde på audien min kostet... Også kommer lakkering i tillegg... det blir jo en en riktig så dyr affere. Vurderer nå å ta turen til tyskland og få gjort hele jobben der...

 

lookylooky

 

http://www.seatenthusiasts.co.uk/forum/showthread.php?t=31563&highlight=cupra+bumper

 

Eneste ulempe, er at man må hente selv....

Edit: Eller at man får et transportselskap til å hente for deg

 

Robin

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kotaktet dem der, og prisen hadde gått opp noe sinnsykt!!!De skulle ha £1100 nå for bare delene til fronten... Har visst blit populært dette greiene her.

 

Til info så får du allt ferdig lakkert og montert i sverige for ca 23000,- Frontfanger, sideskjørt og bakfanger. I tyskland skal de ha 270o euro for den samme jobben. Motorsenteret på Ski skal ha ca 11000,- for å lakkere og montere frontfangeren... Så england løner seg absolutt ikke!

 

Skal legge ved bilde etter sommeren så får vi se hvor jeg velger å gjøre dette.

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hold oss oppdatert, kommer prisen under 15k inkl lakkering eller under 10k eks lakering er jeg også interresert i Cupra R styling sett (men med Cupra bakfanger da den er kulere).

 

Hvor i sverige var dette? Link/tlf? Pris uten montering?

Evt også kontaktinfo til forhandler i Tyskland?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i sverige jeg har fått tilbud fra kommer front fangern uten lakkering på 6600 svenske kroner, bakfangeren på 5500 svenske og sideskjørt ca 4000 svenske. Dette er noe som heter bjornessons bil i sverige.http://www.borjessonsbil.se Orginal seat forhandler litt nord for stockholm. Min kontakt der er Eva Hansson. Hun jobber på deleavdelingen.

 

Jeg har derimot fått tilbud fra min seat forhandler her i bergen på frontfanger ferdig lakkert for 8900 kroner, så jeg gidder ikke kjøre til sverige for å tjene de små kronene, gjør heller dette i forbindelse med en reise jeg skal til sverige i vinter. Da henter jeg sikkert sideskjørt og bakfanger. Må få på fronten før sommer sesongen er ferdig!

 

Tyskland er utelukket da dette blir dyrere enn sverige.

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjøpe org SEAT Sport sideskjørt-kit for ca kr 2K hos enhver norsk forhandler (grunnet og inkl alle festeklips, monteringsanvisning osv).

 

Lurer på om det blir en tur til Tyskland eller Polen på meg i sommer, for å kjøpe Cupra R styling. Har ikke fått sjekket noe særlig priser enda, men det er vel stadig noe på ebay..

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte om man trenger nye tåkelykter til Cupra R fanger, eller om de gamle passer med modifikasjoner?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå konakt med en kar i Tyskland om Cupra R sett, og han gav meg følgende priser:

 

"Gesamter Kit inkl. Lackierung und Montage EUR 2100,00

Nur die Teile EUR 1580,00 ink. Versandkosten. Die Lackierung kostet EUR

400,00"

 

Det betyr for de som er dårlige i tysk og valutaregning:

Komplett kit inkl lakkering og montering: ca kr 16600,- (i tyskland)

Kun deler inkl fakt til Norge: ca kr 12500,- Lakkering i tillegg: ca 3200,-, dvs. kr 15700,- for kittet ferdig lakkert tilsendt.

 

Merk at dette var pris på Cupra R frontfanger, sideskjørt og Cupra/topsport (ikke R) bakfanger - da den er kulere synes jeg. Inkl monteringsmateriell.

 

Nå vet jeg ikke hvor mye frakten utgjør, om man vil dra ned og hente det og montere selv, skal sende en mail. Da tenkte jeg også å høre om det var mer rabatt å oppspore dersom det er flere som skal ha. Kunne dette vært interessant for noen av dere?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig være "R". Altså Ikke cupra R bakfanger, men vanlig cupra/topsoprt. Cupra R bakfangeren har svart plastikk i midten nederst, det har ikke cupra/topsport som jeg liker best.
Hadde en mistanke om at det var en tastefeil, ja. Selv så synes jeg at nettopp den svarte plastikken i midten på R bakfangeren er helt rå!

 

Hver sin smak, det er bl.a. det som gir variasjon i bilene.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har nå fått fangeren min og den er til alkkering nå. Jeg har sett og hørt at det skal være mulig å montere de orginale lysene, så jeg skal gjøre ett forsøk til neste helg da fangeren er ferdig og jeg får tid. Så skal ve se om det går. prisen jeg har måttet betale nå ferdig alkkert med alle monteringsdeler er 8500,- Dyrt! men helt klart værdt det. Holdere dere oppdatert.

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hentet fangeren fra lakkering idag... Meget bra jobb! Men da jeg åpnet kassa med delen var det to griller som manglet!!! Skuffelsen var stor og han forhandleren fikk seg en overhaling av de sjeldene. Nå lovte han at delene skulle være på plass i løpet av neste uke. Jeg tok jo selvsagt av den gammle fronten i god tro... Nå har jeg ikke front, gidder ikke montere den gammle... De orginale lysene lar seg ikke montere i cupra r fanger uten store modifikasjoner.

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår