Andreas V Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg er nære ved å kjøpe meg disse felgene http://www.tevodekk.no/default.aspx?Search=Avansert&Bilde=252 felgene jeg tenker på er nr 1658 og skal dyttes på en 745 med 215/ 45 dekk. noe som vet noe bra/dårlig om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Disse var jo råe :titties: Var ikke værst pris eller.. Blir helt sikkert knall på vogna di thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 ja håper det je, kom over sjappa via noen slektniger som hadde v70!! tenkte på polaris eller eiker felger, men de ser en jo nermest på alle volvoer irundt der jeg bor i allefall, hadde lyst på noe litt mer unikt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg