DaButcher Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hei, jeg snublet over denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17856840 ps. jeg kjenner ikke til bilen eller selger! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Som det står i annonsen så er den ikke godkjent. Den har stått til salgs i nærmere ett år nå! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Som det står i annonsen så er den ikke godkjent. Den har stått til salgs i nærmere ett år nå! :rolleyes: ja, men han sa jo han kunne få den godkjent? eller husker jeg feil? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ja, men han sa jo han kunne få den godkjent?eller husker jeg feil? Jo det står det men hvorfor har han ikke gjort det da? :rolleyes: Litt lettere å selge en godkjent bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg