PoloDude Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Planene for sommeren forandres kanskje og da har jeg dette tilsalgs: 1 stk badlook fra Ingo Noak 1 stk cupdiffusor fra Bonrath Begge er kjøpt av Gou for 1000pr stk og jeg er ikke ute etter å snyte noen å tjene på dette, så de selges for samme prisen+frakt. Badlooken er ny og cupdiffen har stått på G_Yog og Gou sine Poloer før...... Cupdiffen er lik den som står på den blå ex Blueboy Poloen......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 passformen på cupdiff. er 100%.... Hadde aldri solgt den hadde det ikke vært dtm eksos`n på min X-Polo ble for stor :( Thomas : Glemte vel å svare på pm , men manglet all plastikken til hullene til fronten... Vil heller ikke selge den da lippa forann har noen knekte fester... Vil anbefale han å finne en på en annen 6N! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Bilder av cupdiff kan sendes på mail...PM meg! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 bilde takk:) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Som det står trenger jeg da mail adr....men jeg skal se om jeg får linka et bilde her...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Har et Green innsatsfilter som kan følge med hvis det er ønskelig...er helt nytt.......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Et bilde fra da jeg hadde den: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
United R Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 HVa med baklyktene dine? Lyst å selge de? Mvh Magnus Stensaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 HVa med baklyktene dine? Lyst å selge de? Mvh Magnus Stensaas Er det meg som "eier" tråden her du mener eller de blå på x-Poloen til G-Yog? Da kan du iallefall ta det på PM.......please. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Fortsatt tilsalgs dette.....selv om folk "lurer" på om de skal ha det....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg