Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Noen som eier en fiat uno turbo her? Bra førstebil med tanke på driftsikkerhet og motor? Legg gjerne ut bilde av din fiat.. MVH Hansy ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 driftsikkerhet? Fiat? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA!!! desuten så burde ingen med helt fersk førerkort ha en spesielt sprekbil.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hva vet du om det din kebabgjøk? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 dr_Bass:Ser at du kjører fiat uno turbo,si det viktigste om den ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 har vert en del fiat i familien.. er en grunn til at det bare er tysk og japansk i familien nå .. og det er en god grunn til at det bare blit japansk om noen måneder.. (2 BMWer med BARE feil.. og en Mercedes uten en eneste ting som fungere rett) og fiat? joda .. er sikkert de eneste som ikke galvanisere karoseriet min tante hadde en Punto i fjor.. var dagens modell.. bare etter noen uker var det store rust skader på bakluka.. og når det først ville starte så gikk den ikke langt før den ikke ville lengre.. og hvorfor ini HÆLVETE må du være frekk.. har erfaring med Fiat .. og den er DÅRLIG (fiat er jo gost kjent for å være en av de minst driftsikkre merkene på denne planeten.. og det er fakta) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var jo du som startet da, men uansett så kanskje du har vært uheldig. Klart rust finnes, men sånn er det på mange 80tallsbiler. Alle mine fiater har vært problemfrie, bortsett fra når man trimmet dem, da er det alltid ting som må fikses. Det går i allefall bra og de er veldig morsomme. Dessuten syntes jeg de ser bedre ut enn en golf 1 eller 2 feks. Billige er de og Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hørtes bra ut dette her bass,har du noen bilder av din kjære?planer for styling? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Har et banebil prosjekt under porsjekttråden. Styling er ikke helt min stil ,men du får ganske mye tøft til denne bilen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 hehe,ikke så mye styling,litt nøytral styling. Drømmen:Svart fiat uno turbo,senket (mye!!) med breie 15" felger!ahhh...en dag.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 hehe,ikke så mye styling,litt nøytral styling. Drømmen:Svart fiat uno turbo,senket (mye!!) med breie 15" felger!ahhh...en dag.. noen drømmer om å bli lotto milionær noen om å ta over hele jorden, mens du drømmer om å skaffe deg en fiat turbo! hehe, må le jg! tøff bil, men trukke d er så mange som har den som drømme bilen!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Må jo se litt ironisk på ting her i verden,jeg drømmer om mye jeg. Personlig vil jeg ikke ha en lambo eller en ferrari når jeg er 18,vil heller ha en fiat,for å si det sånn. Den Unoen er "drømmebilen" når jeg er 18 ;) :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 men hvis du kjører av er det slutt,sikkerhet som ei pappeske.(litt overdrevet....kanskje) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Slik skal "min" bli :D Golf lookalike,bare unoen er 1000 ganger penere enn golf :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det der er en Fiat Ritmo 130 TC Abarth. Det er en bil som er rå å kjøre, lett å skru på, ruster lett og etter å ha hatt to av dei vil eg ikkje anbefale deg det som første bil. Kjøp deg heller en Sud og trim opp til du er 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Uansett,uno eller ikkje,den er svin tøff!! :D Men veit du om noen suder tilsalgs? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg