Tufte & toyota Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 sjekk ut sida tangenil.tk. der er det helt konge skriv gjerne inn noen synspunkter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Nå har vel dette strengt talt svært lite med bilstereo å gjøre Tore;) mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 men det er jo noen som spiller der,som har stor interesse for det,da. fikk bare et lite innfall. og da jeg får det,så........ ja du vet......he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg