Bidne Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er snart ferdig med førstegangstjenesten min, og skal derfor kjøpe meg bil, og har 70k til rådighet. Det er igrunn bare e36 som er aktuelt, og da helst en 320i eller 318is, til nøds en 318i. Er igrunn litt usikker på hvilken jeg burde gå for, dvs hvilken jeg eventuelt kan få med grei utstyrspakke til 70k. Noen synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Legg på 40k til og kjøp jkr sin, og jeg er sikker på at du blir knall fornøyd :titties: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er nydelig den ja, men har nok ikke mulighet til å legge på 40k :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som evt har kjennskap til denne bilen? Har vært i kontakt med eieren og han kunne ordne eu-godkjenning før evt salg, men jeg burde vel be han ta en tilstandsrapport også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg