golfrider Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen som har brukt en pierburg/Zenith 2b2/2b5 (2-port), sitter org på Audi 80 Formel E bl. annet.. Har pierburg 2e2 org.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 det at bilen heter formel e, har bare med girkassen å gjøre+ at det er noe forbruksmåler av noe slag Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 men audi 80 er det jeg mener.. Noen som har prøvd en slik forgasser til golf? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 bumpelibump Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 And again... Jeg SKAL bytte forgasser, men er i tvil om hvilken jeg skal velge? Har som sagt en gammel (men god?) forgasser på hånden.. Noen tips eller forslag? Har ikke all verdens å bruke da jeg også skal ha ny kam.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg