cerwin Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du kan si at han trekker 3 kilo w da,å leverer 1,7 kw.å at 1,3 kw går vekk i varme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du kan si at han trekker 3 kilo w da,å leverer 1,7 kw.å at 1,3 kw går vekk i varme?? Ja, sånn ca... Men dette skjer neppe langvarig (mer enn millisekunder) andre ganger enn evt. ved db-drag, altså sinustoner som kjøres på full guff. Ellers vil det bare være pulser på noen ms der det trekkes så mye. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har hatt en slik selv. Den spiller !!!!HØYT!!!!, men ikke fint desverre. Er ok kvalitet på lyden når man ikke tyner amp/sub(klarer fin lyd til ca 130-135db). Men så er det jo det med plassen da... I og med at du har vurdert den, håper jeg at du som jeg har stv.... Ellers er det liten vits med 18"eren. Kassen min som jeg hadde på den var vel rundt en 270l og veide med elementet i 163kg:/ subben i seg selv veier over 47kg... Dersom man skal ha den i bagasjerommet, kan kassen bli et problem. Denne må bygges RETT! pluss at den må komme seg inn i bilen etter bygging. Åpningene på lukene er jo ikke allverdens, det er heller ikke åpningen dersom man monterer ut setene og prøver den veien. Vanskelig vanskelig:P Måtte selge den fordi bilen gikk faktisk fra hverandre:) bokstavlig talt! Det ene etter det andre sluttet å fungere pga ledninger og dill som løsnet. Jeg spillte med den i totalt ca 40dager i bilen før den ble solgt til en kammerat som driver med DB-drag. Han har den nå i en kadett:D For tiden har han 1 stk Cadence Z10, men han må nokk ha en til for å få litt bedre kontroll på den. Det er ikke nokk med en hverdagsforsterker, eller ord bil(dersom denne skal brukes som 5seter:P). Tror faktisk ikke det er plass bak seteryggen i stående posisjon.. litt usikker her altså, men den er vel 47cm i høyden på elementet om jeg ikke husker feil. kan jo måle og se om det er plass... MEN dersom du skal ha noe som spiller høyt, kan du jo vurdere 12"SXen eller 2 L7 15"(som jeg har, skal selge den ene nuhhh:D) eller 12"... Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Jeg har 2stk Kicker S18X som jeg skal bruke i min VW Caddy DB-Drag bil. Er å ses på endel konk. i år. Blir sikkert alle Gatebil treffene på søndagene. Har også xtra koner, slik at jeg kan bruke de i 2x2ohm eller 2x1ohm. Du får kontakte meg hvis du er int. i å kjøpe 1 eller 2 slike elementer. Skal prøve noen andre subw. etter Gatebil på Våler, så muligens de blir til salgs da. (Spørs litt på hva den nye sponsoren kan oppdrive). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg