Subwoofah Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder etterhvert som jeg mekker anlegg i min 1995 Nissan Primera Hatchback! anlegget kommer til å bestå av: Rockford Fosgate mp3/cd spiller Nextbase SDV37-A3 DVD/7" skjerm 2stk 12" Xelent HQ12ALU Bassere 2stk Polk Audio 6x9" db serien 2stk Polk Audio frontsett db serien Optima batteri 45Ah Blaupunkt GTA4100B 640w forsterker til frontsett/6x9" Solid Audio F2000 2000w forsterker til basserne Cadence 1.2fh kondensator 50mm strømkabel +div andre ymse kabler:P Kablene er nå strekt fra bagasje til motorrom/spillern. Fant heldigvis et hull i torpedoveggen på sjåførsiden godt over gass pedalen, så det ble heldigvis ikkeno problem Det som gjenstår nå blir å montere cd spiller, feste batteri,feste jording,lage braketter til frontsettet. Men siden cd spillern fortsatt er på service, så har jeg god tid :P Bilder ligger her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Dette passa jo ekstremt bra. :) Skal montere anlegg i min Primera 98mod så snart eg får lønning. Masse flotte bilder. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 detta blir bra,men på bilde 3, den vidrekoppler løkke ser ikke bra ut. Off topic, pen 240, og hvem er de russejentene? Mvh Erik ( Russ 2005 ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Pent =) har du bare brukt den vanlige nextbase bærbare dvd spillern ?? hvordan har du festa den ?? å går det ann å koble den til på aux utgangen på cd spillern ? Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 detta blir bra,men på bilde 3, den vidrekoppler løkke ser ikke bra ut. Off topic, pen 240, og hvem er de russejentene? Mvh Erik ( Russ 2005 ) Russejentene er dama/søstra til en kamerat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Pent =)har du bare brukt den vanlige nextbase bærbare dvd spillern ?? hvordan har du festa den ?? å går det ann å koble den til på aux utgangen på cd spillern ? Jada, det er den vanlige nextbase dvd spillern. Har et "custom" feste til nextbasen. Limte festet til nextbasen (kjøpt på svinesund) til en mobilholder brakett, som igjen er festa i luftekanalen. Hvis du vil, kan jeg godt ta et bilde til deg. Ellers tror jeg denne også skal passe. Nextbase`n går inn på AUX in på cd spillern ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ok, fikk utrolig blod på tann nå. ja, bilde =). fikk veldig lyst til å gjøre noe lignende selv, hvor skal du gjøre av aux kabeln til dvd spillern da du får cd spillern da ? Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Da skal jeg få tatt et bilde når jeg kommer hjem fra jobb:) kabelen som skal gå til AUX inngangen på cd spilleren ser du hvor jeg har lagt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 aha.. trodde det var strømmen til spillern jeg. =) da ble det mye lysere plutselig, men det kaster lys over ett annet sprøsmål =) bruker du batteriet på spillern eller sigarett tennern ? Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 bruker sigarett adapteren som fulgte med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ok, takk. mp nesten ha meg en sånn en etter hvert ;D Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er en nextbase spiller som er på tilbud på kiwi nå til 1800kr faktisk. Er litt annerledes enn min, men det er 7" skjerm på den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Pent =)har du bare brukt den vanlige nextbase bærbare dvd spillern ?? hvordan har du festa den ?? å går det ann å koble den til på aux utgangen på cd spillern ? Der er bildet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg