__verox__ Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har ett stoort problem med "skrangle" lyd i bagasje rommet! har prøvd å stiva opp løst metall rundt omkring! men har fortsatt "blikkbåks" lyden! Noen her som har tips til isolering? Erfaringer? Produkt? Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 sikker på at det ikke kommer fra under bilen bak? foringer er en fin bil :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Sannsynligvis fra varmeskjoldene til eksosanlegget, ta en titt på det du.. Min skrangler fint lite. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 har du gjort noe med varmeskjoldene? har faktisk funnet ut det samme selv å i dag! men var usikker på om det var noe jeg kunne gjøre noe med? Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 var nettopp ute å så på det! er nok d ja! er løst som bare F*****n, tror jeg prøver å finne noe som jeg kan legge mellom karoseriet å skjoldet! men kom gjerne med tips. Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 var nettopp ute å så på det! er nok d ja! er løst som bare F*****n, tror jeg prøver å finne noe som jeg kan legge mellom karoseriet å skjoldet! men kom gjerne med tips. Asfaltmatter, hehe.. Jeg puttet en mutter med noe teip rundt under skjoldet i midten for å sette det i spenn. Funka greit det, men en litt "dårlig" løsning. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 altså, mener dere varmeskjoldet rundt kat nå eller? koos :D Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ...btw zetec, inni helvette den pandaen var stygg :D oooh jess, jaja.. alt til sitt bruk ;) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Varmeskjold generelt egentlig. Men det vi snakket om er de varmeskjoldene som er bak, og midt under bilen.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ...btw zetec, inni helvette den pandaen var stygg :D oooh jess,jaja.. alt til sitt bruk ;) Hva er vitsen med at den skal se bra ut, så lenge den spiller noe helt grønnjævli høyt? :D :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hm, jeg har ikke noe varmeskjold på mitt eksosanlegg :S bakre del er relativt nytt da, og kat er fjerna. Men snart er det effektanlegg uansett så :P håper det blir mer gang da. Hva tror du fynker best, 2.5" eller 3" ? Tror jeg går for 2.5" :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 hm, jeg har ikke noe varmeskjold på mitt eksosanlegg :Sbakre del er relativt nytt da, og kat er fjerna. Men snart er det effektanlegg uansett så :P håper det blir mer gang da. Hva tror du fynker best, 2.5" eller 3" ? Tror jeg går for 2.5" :) Varmeskjolda er montert på bilen, ikke eksosanlegget. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 aaah, da er jeg med :) så disse kan lage ulyder ?? Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg