Subwoofah Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder etterhvert som jeg mekker anlegg i min 95 Primera Hatchback! anlegget kommer til å bestå av: Rockford Fosgate mp3/cd spiller Nextbase SDV37-A3 DVD/7" skjerm 2stk 12" Xelent HQ12ALU Bassere 2stk Polk Audio 6x9" db serien 2stk Polk Audio frontsett db serien Optima batteri 45Ah Blaupunkt GTA4100B 640w forsterker til frontsett/6x9" Solid Audio F2000 2000w forsterker til basserne Cadence 1.2fh kondensator 50mm strømkabel +div andre ymse kabler:P Kablene er nå strekt fra bagasje til motorrom/spillern. Fant heldigvis et hull i torpedoveggen på sjåførsiden godt over gass pedalen, så det ble heldigvis ikkeno problem :) Det som gjenstår nå blir å montere cd spiller, feste batteri,feste jording,lage braketter til frontsettet. Men siden cd spillern fortsatt er på service, så har jeg god tid :P Bildene ligger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Detta blir bra Subwoofah, må får gjort no jeg og snart. Sota litt ruter og greier ;) Skal begynne på nytt bagasjerom denna uka, se om jeg får til no bra. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 da var jeg ferdig for denne gang. Etterhvert blir det nok noen andre kasser, men i første omgang ser det slik ut : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Så kraftig ut detta! sombrero Tok du hull i hatthylla for bakhøytalerne? Blir ikke de to hengende ganske løst, eller støtta du de opp med noe plank? Vurderer samme prosjektet selv nemlig, men spekkulerer i om den beste løsningen vil være å bruke den orginale høytalerplasseringen i bilen, eller ta hull i de to fordypningene i hatthylla mi. Hvordan festa du de evt. der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Så kraftig ut detta! sombrero Tok du hull i hatthylla for bakhøytalerne? Blir ikke de to hengende ganske løst, eller støtta du de opp med noe plank? Vurderer samme prosjektet selv nemlig, men spekkulerer i om den beste løsningen vil være å bruke den orginale høytalerplasseringen i bilen, eller ta hull i de to fordypningene i hatthylla mi. Hvordan festa du de evt. der? henger vel ikkje løst der? er jo plate å skru i... eg har ivertfall skrudd fast mine i hattehyllen... er jo ei ca 5 mm sponplate den... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 skjærte hull, og festa med skruer. Det holder det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvem selger polk i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Ok. Trodde det ble mye unødig støy og vibrasjoner av bare å montere de rett i hatthylla, men stoler på erfaringene deres. thumpsup Skal investere straks økonomien strekker til tenker jeg. 6*9 er vel det beste alternativet, passer fint nede i de to "nedsenkningene" i hattkaillhylla. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvem selger polk i norge? Fort Knox i drammen selger hvertfall Polk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Ok. Trodde det ble mye unødig støy og vibrasjoner av bare å montere de rett i hatthylla, men stoler på erfaringene deres. thumpsup Skal investere straks økonomien strekker til tenker jeg. 6*9 er vel det beste alternativet, passer fint nede i de to "nedsenkningene" i hattkaillhylla. yodude De passer bra, men jeg fikk ikke plass til dekselet over Polk 6x9"`erne mine. Men det dekselet er vel en god del større en det som er vanlig oxo :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Gromt anlegg, men du skal ikke prøve på å skjule kablene litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jo, har delvis gjort det siden bildet ble tatt. Men det er selvsagt en del kabler synlig fordet. Ellers blir det nok bedre når jeg en eller annen gang bygger om baki der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg