Sølvpilen-> Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er solgt! Har nå 2 sett for salg for de som er interessert. Ny pris med frakt til Norge var kr 2400,- Det ene paret er vanlige men det andre er usa modell med refleks på siden. Dette er desverre også litt transportskadd, men bare synleg inn mot skiltet. Med lakkert "skiltplate" trur eg dette kan bli bra!! Ta kontakt!! Pris kan kanskje diskuteres:) Siter Volvo 240 GLE Senka, JP mk18, xtra instrument+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sett dem på bil og ta bilder.. så kanskje jeg kjøper det som ikke er noe usa greier i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvpilen-> Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har ikke anledning nå til å sette de på, men skal ha 2000,- og 1000-1250 for de med usa-refleks siden den ene lykta har en liten skade..frakt kommer i tilleg. Siter Volvo 240 GLE Senka, JP mk18, xtra instrument+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 bilde av lyktene slik dem er nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvpilen-> Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Her er det bilder av USA-lyktene mine midt på siden. Det andre settet er helt likt uten refleks... http://retroparts.no/forum/viewtopic.php?t=6&postdays=0&postorder=asc&start=150 Siter Volvo 240 GLE Senka, JP mk18, xtra instrument+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 du har PM............. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvpilen-> Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 USA-lyktene er solgt. Har nå bare igjen det ene settet til 2000kr! Siter Volvo 240 GLE Senka, JP mk18, xtra instrument+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg