ZtilongZ Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Noen som har noen sota baklykter til Golf III til salgs eller vet hvor jeg kan få det billig? Ei veninne som skal ha det på bilen sin :rolleyes: Så at de solgte brukt originale for 1157,- på NBS, men om noen vet om billigere så er jo det fint! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen som har noen sota baklykter til Golf III til salgs eller vet hvor jeg kan få det billig?Ei veninne som skal ha det på bilen sin :rolleyes: Så at de solgte brukt originale for 1157,- på NBS, men om noen vet om billigere så er jo det fint! Har orginale Golf III Gti lykter liggende jeg hvis du er interisert!! :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har orginale Golf III Gti lykter liggende jeg hvis du er interisert!! :fingers: Ellers takk!!, men vi kjøpte brukte sota originale Golf III lys på NBS i dag, til 1250,- og så fikk vi igjen 300 for de originale lysa så da ble det jo 950,- Har ikke noe bilde av de på bilen, men det hjalp ganske mye egentlig! De likna på disse: Ingen synlige feil eller riper etc. på de, så godt som nye! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jammen synd jeg ikke så denne tråden før nå, mine 1 år gamle som var brukt i 1 mnd kunne du fått for 600 ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jammen synd jeg ikke så denne tråden før nå, mine 1 år gamle som var brukt i 1 mnd kunne du fått for 600 ;) Hehe, ja... kjipt for hu som skulle ha de da! *gjemme posten for henne* Men det hasta visst "kjempemye" for hu å få de på så hu hadde nok ikke hatt tålmodighet nok til å få de fra Lillehammer :) (Om det er det Lhmr står for) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jammen synd jeg ikke så denne tråden før nå, mine 1 år gamle som var brukt i 1 mnd kunne du fått for 600 ;) skal du enda selge di for 6 hundre? :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 skal du enda selge di for 6 hundre? :D zzoom ska ha de Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg