PGI Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hei.. trenger litt hjelp her. har en c20xe motor fra 92mod astra på hånd. Bilen er kollisjonsskadet og skal dermed hugges. Motoren har noen skader, toppdekselet og innsuget er slått hull i og registerdekselet er også litt skadet. dette må defor byttes. hvor mye må jeg rekne med å betale for disse delene?? må i tillegg ha ny luftmengdemåler.jeg skal gi bud på motoren også så om noen har en ide om hvor mye som er en fair pris setter jeg pris på litt hjelp. km stand 205 000.. alle svar besvares med takk. Mvh PG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 byr 3-4000kr. ikke mer enn 5000 i allefall. er ganske kurrante deler og få tak i det som mangler. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 takker for svar.. Hvor mye må jeg rekne med å betale for delene jeg mangler da? ca 1000-2000 kanskje? er litt grønn på akkurat denne motoren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 takker for svar..Hvor mye må jeg rekne med å betale for delene jeg mangler da? ca 1000-2000 kanskje? er litt grønn på akkurat denne motoren :) kommer jo litt ann på hvor snill selger er det da. men tror nok du havner på det prisnivået ja. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg