mihkku Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Kan jo også reise til Tyskland på en ferietur, og ta med seg en komplett calibra turbo for 15000-25000kr, og bare momse den inn. Ta av de delene du skal ha, og selg resten.Med litt kremmerinstinkt så bør du ikke tape noe særlig med penger. Tommy Trenger ikke å ta den til Norge en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hm,. noen som har no'n url'er til tyske sider med krasha-biler?? takk for alle svar forresten.. :) Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 forresten; om jeg tar inn en komplett calibra turbo. Setter motor + + på min vectra og setter 2.0 inn i calibraen, åssen blir den med avgifter og sånn da? Kan jeg tolle den inn med 2.0 motoren? Eller må den tolles inn med den motoren den er godkjent med i tyskland Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvorfor ikke bare lage et nytt grenrør? Jeg skal sette på en turbo fra fiat chroma som et prøveprosjekt med min c20ne. Men er det noen som vet om stempler, veiv og råder passer fra c20let og inn i c20ne blokka? (altså er det samme blokk..?) Jeg tror ikke det selv, men det hadde bare vært fint liksom.. :D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Blokka er nok nesten den samme. Mangler vell noen kanaler og tilkoblinger for olje utak til turbo o.l. Men går fint ann å bruke LET deler i NE Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Høres bra ut :D vet du hvem som selger dette? Har du noen anbefalinger? Noen litt rimelige alternaltiver.. er ikke akkurat stinn av gryn om dagen.. :( Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg