Sri Turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Selger sidesjørter til primera p10 og en orginal fanger. Sidesjørtene er aldri tatt ut av pakka kommer fra kent autotuning 3200 + frakt bakfanger orginal sri 500 eller begge for 3500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Selger sidesjørter til primera p10 og en orginal fanger.Sidesjørtene er aldri tatt ut av pakka kommer fra kent autotuning 3200 + frakt bakfanger orginal sri 500 eller begge for 3500 Er sideskjørtene orginale også? Hvis ikke, hvordan ser de ut? Edit: Disse? http://www.kenthauto.no/?go=vis∏=5948 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja er de ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Selger sidesjørter til primera p10 og en orginal fanger.Sidesjørtene er aldri tatt ut av pakka kommer fra kent autotuning 3200 + frakt bakfanger orginal sri 500 eller begge for 3500 ikkje det at eg har nokke med det å gjer når eg har P11, men koffor skal du ha 3200 + frakt når de koster 2890 + frakt hos Kent Autotuning...? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 For det var det de kosta meg. Jeg skal betale frakt. + at du slipper å vente 4 månæ. jeg hentet de på poten for 5 dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 For det var det de kosta meg. Jeg skal betale frakt. + at du slipper å vente 4 månæ.jeg hentet de på poten for 5 dager siden. Hvorfor skal du ikke sette de på din? Kan kjøpe de orginale du har på bilen din jeg hvis du bestemmer deg for å sette dem på i stedet...;) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kan være for at bilen er solgt ;) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kan være for at bilen er solgt ;) Okidoki:) (10 tegn) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva fan mener du med "10 tegn"? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 fan han fan mener fan at fan man fan må fan skrive fan ti fan tegn fan før fan man fan kan fan legge fan inn fan posten fan Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hæjjeguj(10 tegn) Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ingen som vil ha sidesjørt????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ingen som vil ha sidesjørt????????? er det stor forskjell på P10 sidedskjørt og P11? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det kan jeg ikke svare på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg