Sandvik bros. Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 les denne... Vi har nå dytta TurboX'en på en mtm fabrikkstrimma Audi s4 2.2liter 330hk. Men problemet nå er at den slipper ut trykk på 1.0 bar. 1.4 er full pøs på bilen. Har hørt at man kan legge inn skiver i ventilen for å stramme den opp og vi har nå lagt inn skiver tilsvarende 1 cm. Kan man fortsette å legge inn skiver???? Synes det begynner å bli litt drøyt mye nå. Hva kan vi ha gjort feil???? Vi plasserte den like før innsuget Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 du kan kimse den opp et par 1/10-dels bar ja.... MEN, jeg ville heller bytta fjæra :) du får strammere fjærer til de dumpene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 du kan kimse den opp et par 1/10-dels bar ja....MEN, jeg ville heller bytta fjæra :) du får strammere fjærer til de dumpene :) Hvor får du tak i slike fjærer da? Følger jo 6 skiver med orginalt, eg kjører med 10 på min. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 de har det vel på sidene sine, har de ikke? :) jeg bare vet at de fleste leverandører leverer stivere/mykere fjærer til dumpene sine. man fikk både stivere og mykere fjær til Blitz sin, som jeg har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 de har det vel på sidene sine, har de ikke? :) jeg bare vet at de fleste leverandører leverer stivere/mykere fjærer til dumpene sine. man fikk både stivere og mykere fjær til Blitz sin, som jeg har :) Ok! Kjøpte min hos KRB Trading! Men ha hørt flere som kjører med 10-12 skiver i sin RFL'er. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg