olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Fatter skal selge den ene saaben han har! 95 mod, 117000 km. PRIS 75 000! http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1114962772911?finnkode=5421208&sid=5aCn1b7H3772897&pos=19 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ps. legge denne i kjøp og salg forumet? mulig du får flere henvendelser da. ps2. pen bil :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ps. legge denne i kjøp og salg forumet?mulig du får flere henvendelser da. ps2. pen bil :) bare la den her jeg.. hehe Motor er byttet på den og.. etter at jeg ... kremt.. jah.. hehe Så motor har gått 107 000 tror jeg, bytta til ensom hadde gått 10 000 mindre. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 kom ikke turtalls sperra? eller drepte du den helt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 kom ikke turtalls sperra? eller drepte du den helt? Jeg drepte motoren så det sang! Hjem fra Gatebil på våler i 03, sku ta en kjapp vei hjem så tok en skogsvei jeg kjører støtt. Hadde med en kompis, satt å snakka å hadde det artig, så slo jeg nedi et sted, akkurat samme lyd som da skvettlappene midt under slår nedi, så tenkte normalt ikke mer over det når jeg ikke merka noe mer i bilen. Kjørte 10 min til, så PLING sa det i Kjørecomputeren " lavt oljetrykk" sto det, var midt i en krapp sving,så tenkte å trille rolig igjenom den for å stoppe å se, ville ikke stå midt i svingen i tilfelle noen andre kom. Rakk ikke å tenke ferdig tanken en gang før bilen stoppa, hadde skjært hele motoren, slått høl i bånnpanna. og computeren varsla ikke med en gang, som den skal gjøre. Så da ble det ny motor fra sverige til ca 25 000 mener jeg å huske. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg