aVWe Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Ser noen "skryter";) av å skifte vasspumpe og diverse på kort tid men hva med girkasse? Holder nå på å skru ut en 020 girkasse for andre gang i år!:mad: Første gangen sleit jeg leenge med å få lirkan ut!Trodde det skulle gå mye bedre nå men det var faktisk like trangt denne gangen også!!:mad: :mad: Noen som har noen supertips? Er det en lurt å skru av stagene til girkassemotorfestet eller å ta ned understellet og ta det nedover? Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Gjør som meg.. Få en til å hjelpe deg som er så ivrig på å mekke at han gjør det meste :D :D :D :D :D. Ellers så funker brekkjern og et par ekstra hender bra :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 senke motoren så langt ned som mulig(pass på slanger + eksos) lta vekk V. drivaksel eller løsne på V. hjullagerhus så du får litt plass. da er den ute på 20min! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg