AnDy_99 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har koblet opp anlegg i en van.. Spiller ganske bra, men eneste er at det kommer en svak hvinelyd fra to av høyttalerne.. lyden er bare der når motoren er i gang og øker ettersom jeg trykker inn gass pedalen.. Fikk et tips om at lyden kom pga dynamoen.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 du kan jorde forsterker og/eller cd spiller bedre.. det kan vel også være signal kablen som tar opp støy.... har samme problem i bilen min, har ikke orka å gjort så my med det.. vanesak :P Ellers har du ogs litt info her : http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=10&ids=artID&PHPSESSID=4b2f0fe3143bea72e806ba025b7c403e Vennelig hilsen Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg tror kanskje du har lagt phono kabeln for nærme strømkabelen som går fra batteriet. Tommelregel: Legg alltid strøm kabler på ene siden av bilen og lyd kabler på andre siden. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg