Gå til innhold

Bilder/Video fra NSK treff, Rudskogen 26 April

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er det noen som sitter på bilder eller film herfra så legg det gjerne ut her...

 

Noen tider fra treffet...

 

-Blå Impreza med vanlig 5 dørs med mellomstore vingen...

1:18:72

1:15:53

1:14:57

1:14:80

1:13:54

 

-Gul Racerigga Lotus Espirit

1:05:85

1:02:38

1:03:19

 

-pIMpMobilen (meg) :D

1:16:38

1:15:07

1:17:84

1:16:27

 

Nå er jeg n00b på bane da... tror jeg fikk et par litt kjappere runder da jeg fikk litt tips fra mr HF-R men... kan hente in MYE med litt trening...

------------------------------

---------HERETIC----------

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært å kjørt, men diffen min er knust fra forrige treff på rudskogen 14 april, ny kommer i posten i morgen håper jeg.

 

Artig med litt rundetider, var det V8 espirit? eller 2 liter eller er det kanskje 2.2? Råe tider hvertfall!

 

Kjørte 1.16.1 med 218hk/1500kg BMW 535 fra 1985 med sveisa sperre i fjor. Ikke veldig interessant kanskje, bare artig å se at du hadde ca like tider, du kjører sikkert rundt bilen min i svingene mens jeg kanskje tar litt innpå på strekkene?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe god måling på tiden min rundt rudskogen, men at det var rundt 1.15 vet jeg iallefall :)

 

Hadde det ikke vært artig med en Bilforumets raskeste oversikt over rundetider for normale gatebiler, gjerne kun forumbrukere, på de større banene i norge? :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe god måling på tiden min rundt rudskogen, men at det var rundt 1.15 vet jeg iallefall :)

 

Hadde det ikke vært artig med en Bilforumets raskeste oversikt over rundetider for normale gatebiler, gjerne kun forumbrukere, på de større banene i norge? :)

 

Bilen din er raskere 0enn min på strekkene. Flaut å innrømme. men jeg har jo kjørt den selv, i svingene er de vel like dårlige :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe god måling på tiden min rundt rudskogen, men at det var rundt 1.15 vet jeg iallefall :)

 

Hadde det ikke vært artig med en Bilforumets raskeste oversikt over rundetider for normale gatebiler, gjerne kun forumbrukere, på de større banene i norge? :)

 

Kult bilde;);)

Ingen som har noe film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg bilde av bilen min fra Tirsdagen også.

 

Så det var et par bilder av bilen min på Sportsvogn-galleriet, men det virket som fotgrafene ikke var så interessert i japsebilene våre, hehe... ingen bilder av din extrah og ingen av bruttern sin heller... dårlige greier :(

 

Morro var det denne kvelden uansett, digg vær og mange kjappe og stilige biler - kult at du kom deg utpå banen også extrah - det gikk jo meget bra med deg i debuten syns jeg :)

EspenOO

 

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

 

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var et par bilder av bilen min på Sportsvogn-galleriet, men det virket som fotgrafene ikke var så interessert i japsebilene våre, hehe... ingen bilder av din extrah og ingen av bruttern sin heller... dårlige greier :(

 

Morro var det denne kvelden uansett, digg vær og mange kjappe og stilige biler - kult at du kom deg utpå banen også extrah - det gikk jo meget bra med deg i debuten syns jeg :)

 

Vi får knipse noen bilder selv neste gang da. :)

 

Det var sinnsykt morro ja. Syntes selv det gikk greit. Jobba litt med nedbremsinger og rev-matching, men det går seg nok til med litt trening.

 

Om været er bra, tar jeg turen igjen på Tirsdag regner jeg med. Kommer dere? Håper Kenneth får orden på kassa si. Hadde vært fett med 4 VræælTEC`er etterhverandre utpå der. (Om jeg klarer å følge dere :rolleyes: )

`99 Integra Type R #03082

`93 Del Sol VTi (Solgt)

`98 Integra Type R #03740 (Solgt)

`98 Integra Type R #01212 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om været er bra, tar jeg turen igjen på Tirsdag regner jeg med. Kommer dere? Håper Kenneth får orden på kassa si. Hadde vært fett med 4 VræælTEC`er etterhverandre utpå der. (Om jeg klarer å følge dere :rolleyes: )

 

Blir iallefall ikke 4 ITR-vræææl utpå der. Kenneth får iallefall ikke kassa i orden til det, og jeg tror ikke Øyvind har fått på ny clutch og svinghjul enda heller... Men godt mulig jeg tar en tur oppom... men får se om det blir noe kjøring eller ikke!

EspenOO

 

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

 

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult bilde;);)

Ingen som har noe film?

Sjekk her:

 

http://www.sportsvogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=605

MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Elise S1 '98, oppgradert understell/innsug/eksos m.m. - '90 BMW 318 iS vinterbil - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se ser ja... bilder og film :D

har litt film tatt med PDA så der er ræva kvalitet og bildet er snudd 90 grader... men hvis noen som kan redigere litt kan ta kontakt via irc så kan jeg sende over filene... er 4 småfiler på ca 3meg totalt... hvis noen kunne ha får snudd bildet normalt og bare limt sammen alle bitene til en så er det noe hvertfall...

------------------------------

---------HERETIC----------

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se ser ja... bilder og film :D

har litt film tatt med PDA så der er ræva kvalitet og bildet er snudd 90 grader... men hvis noen som kan redigere litt kan ta kontakt via irc så kan jeg sende over filene... er 4 småfiler på ca 3meg totalt... hvis noen kunne ha får snudd bildet normalt og bare limt sammen alle bitene til en så er det noe hvertfall...

 

I'm your man :D

Pudding på irc efnet eller

(pudding@online.no på msn)

 

sombrero

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår