himself Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Lurer på om noen kan gi meg ei grei forklaring på hvordan jeg får ut varmeapparatet på bilen? ser ut som jeg må skru ut dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hei, du må nok skru ut dashboardet... ingen vei uten.verksted kan ta 4-5timer for dette. men bruker ofte mer. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan G. Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hei, du må nok skru ut dashboardet... ingen vei uten.verksted kan ta 4-5timer for dette. men bruker ofte mer. Lykke til Litt jobb det ja... er det lekk i det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 tror ikke du trenger ta ut alt, skal gå ant og demontere den midtre delen av dashboardet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg