Gå til innhold

sub i 740

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

noen som har erfaringer med å få kompakt gromlyd i en 740? hadde mest lyst å få alt under hattehylla, men det er jo så lavt der! får ikke engang plass til stående 12":( hadde set for meg 2 12" i båndpass-kasse med "pustehull-rør" opp gjenom hattehylla..så jeg fikk litt av trøkke inn i kupeen, å ikke at det bare buldret å dunket baki! noen med erfaringer/tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... Volvo er en problem generelt innen lyd synes jeg... Har ett lite prosj på gang i en 740 til en kompis å der kommer vi til å skrå bassen for å få plass til elementet og lage en port som kommer inn igjennom skipose hullet i setet.

Vi skal bruke to Type R Alpine med en Dig 1450 SPL mono. Pr i dag bruker han vanlig lukket kasse som er bygget opp for å stå i høyde med golvet under hattehyllen. Det er nesten ikke lyd inni bilen å hører mest bare vib. fra lokket og andre saker... men går snart i gang med ny kasse.

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... Volvo er en problem generelt innen lyd synes jeg... Har ett lite prosj på gang i en 740 til en kompis å der kommer vi til å skrå bassen for å få plass til elementet og lage en port som kommer inn igjennom skipose hullet i setet.

Vi skal bruke to Type R Alpine med en Dig 1450 SPL mono. Pr i dag bruker han vanlig lukket kasse som er bygget opp for å stå i høyde med golvet under hattehyllen. Det er nesten ikke lyd inni bilen å hører mest bare vib. fra lokket og andre saker... men går snart i gang med ny kasse.

ja har hørt fra andre også at det er lite vits å ha vanslig lukket kasse i en 740!glimrings hvis du legger ut bilder å sånn av det du/dere skal gjøre..trenger råd fra andre her asså!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider